Facebook Pinterest YouTube

Det mobile kontor

Som selvstændig og blogger med arbejdsplads på hjemmematriklen fungerer vogntøjet til tider som arbejdskontor. Det er JUKE’en, der pt. løber med titlen som arbejdskontor.

Da jeg ikke er helt tosset med den bordeaux farve, som lånebilen er lakeret i, får du den lige i sort/hvid.

Fornemmeste features? Det er trådløs telefonering med speak i hele vognen, opladningsfunktion af telefonen og den integrerede navigation, som finder vej til nye kunder, destinationer og lignende. Og med sædet rullet helt tilbage, kan jeg sågar skrive, svare mails og lignende med enten laptop i skød eller mobil i hænderne. Telefaxen i bagagerummet og papirmakulatoren i handskerummet er overflødiggjort.

Arbejdstasken, en iPhone til opladning - og pleasure aggregater i form af solbrille og kørehandsker.

Skulle det være muligt, så fik jeg gerne installeret et kaffeapparat i vognen – så ville jeg også kunne invitere til rullende interviews og kundemøder…

Det rullende kontor - og jeg var ikke til kundemøde hos møntvaskeriet i baggrunden...

Jeg ville bare lige vise og nævne det. Ganske kort. Kald det bare product placement, om du lyster – realiteten er, at indlægget er del af et samarbejde med Nissan, som bakker op om bloggen økonomisk. Så er det på plads.

  • Lars Christensen

    Hej Nicolai. Tak for en super blog. Kan du ikke droppe “X bakker op om bloggen økonomisk. Så er det på plads.” og bare lave et faneblad med firmaer der støtter bloggen – så er det på plads ;-)

  • Nicolai Klingenberg

    Hej Lars! Selv tak – det var ingen dum idé. :O) Jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

    God søndag! :)

  • Vincent Muir

    Jeg forstod det nu mere som lidt ironisk, at Nicolai lige sætter en streg under det, som man muligvis tænker. Det er jo ikke hver gang at bilen eller andre sager dukker op, at det bliver nævnt. Lidt uformalitet er vel ok.

    God søndag.

  • Henrik

    Jeg syntes det er herligt, at du har taget kritikken til dig og gør klart, hvad der er “product placement”/biased anmeldelse/betalt omtale og hvad der rent faktisk er et utryk for egen tilfredsstillelse (i mangel på et bedre ord) over produktet.

    Jeg kan dog godt se ideen i det som Lars skriver, men for at opretholde noget troværdighed bør en sådan liste også være umiddelbar synlig. Fx under en af fanerne til højre.

  • Henrik

    En anden ting: Det er et super arbejde med bloggen og det kunne være fedt, hvis du lavede en form for guide til jakkesæts ellers status på hvad der er oppe i tiden. Både indenfor arbejde og leisure…

  • http://My-Pleasure.dk Klingenberg

    @Henrik: Tak for herligt input. :) Jeg må lige understrege, at der dukker en del tilbud op på bloggen, som jeg ikke tager imod, fordi jeg ikke mener, de passer ind. Derudover er det mig bekendt et “must” at skrive, når der er penge i spil i forbindelse med omtale. :)

    Og fornemt – jeg skal se på, hvad jeg kan gøre udi en “Oppe i tiden”-guide.. Jeg skal lige finde lidt form og indhold. :)

    @Vincent: Tak for input. Det var en læser, der gjorde opmærksom på, at det skulle fremgå, når der var penge i spil. Jeg tænker, at det må være mest sikkert at nævne det hver gang, det er tilfældet frem for et sted. En ekspert på området skal være hjertelig velkommen til at gøre mig klogere? :)

  • http://www.rosberg-interieur.dk Steffen

    Det lyder til, at vi er ude i §3 af markedsføringsloven http://surl.dk/8mq/

    Nicolai det eneste du mangler er et 220V stik, så kan du lave kaffe og lade computer op :)

  • http://My-Pleasure.dk Klingenberg

    Tak for link, Steffen. Og ja – et stik, og så er jeg nærmest i hus, i bilen. :D