Home Kort - men godt Luxury Aficionados – must read for Påsken

Luxury Aficionados – must read for Påsken

by Nicolai Klingenberg

Jeg må lige slå et slag for Kongerigets herligste luksusmagasin. Navnet er Luxury Aficionados, og selvom jeg kun har haft fornøjelsen af online udgaven fra et hotelværelse i Østrig, så ser jeg frem til en fysisk version inden længe”¦

Så er der forårsfarver på både buks og bil - lur hele serien igennem på www'en eller i fysisk form.

Du finder onlineudgaven af Luxury Aficionados lige her, og i dette nummer kan du blandt andet opleve herlig mode med vogne to-die-for, lækre ure, boligreportager og meget mere.

Screendump fra hjemmesiden, hvor magasinet ligger til frit gennemsyn.

I øvrigt er den trykte såvel som online udgaven ganske gratis. Herligt!

 

You may also like

8 comments

FWK 21. april 2011 - 09:03

Jeg læste et par af numrene for snart mange måneder siden.
Dengang var det nu ikke noget der overraskede mig specielt positivt.
Det ER et gratis blad, men jeg mener at der var ca. 80% reklamer og 20% læsestof, hvoraf 10% af læsestoffet nærmest blot var varefakta fra hjemmesider og pressemedelelser. Hvis man læser din blog er meget af indholdet ikke nyt stof 😉
Men det er selvfølgelig et problem for alle trykte medier.

Men jeg vil da klart finde et blad igen, og se de er “kommet efter det”.

Den fysiske kvalitet og billederne var lækre, så vidt jeg husker.

Reply
Nicolai Klingenberg 21. april 2011 - 09:43

@FWK: 80/20 fordelingen lyder ikke helt rigtig. 🙂 Som Freelancer og gammel bladmand skal hatten dog tages af for mange annoncer – markedet er svært, så det er en succes at kunne sælge mange annoncer. Og annoncørerne vil ikke indrykke annoncer, hvis der ikke er godt indhold. 🙂
Mht indholdet på min blog så skriver jeg primært om sager, jeg selv har oplevet, hvorfor jeg mener, at indholdet er unikt og ikke at finde andre steder – du kan dog have ret i, at et spottet ur fra 1970’erne eller et besøg på en fem år gammel restaurant ikke er en nyhed, men det er mine ord. :0) Jeg kunne godt finde på at bringe flere nyheder, hvis interessen er der? Det vil dog typisk være på baggrund af pressemeddelelser og pressefotos. Hvad siger du/I til det?
Tak for input! 🙂

Reply
Søren Hansen 21. april 2011 - 13:48

Sidder lige nu i Skotland med den fysiske udgave i hånden. Fandt det på et hotel i Danmark i sidste uge. Må sige det er et lækkert magasin, men hopper med på vognen og mener at der er en overvægt af reklamer. Men FWK har ret. Det er et gratismagasin….

Reply
Steffen 21. april 2011 - 19:15

Ud fra et hurtig kig på online udgaven, synes jeg ikke mængden af reklamer er så slem, specielt ikke hvis man sammenligner med udenlandske magasiner som Monocle, GQ og Vougue Homme og de er ikke ligefrem gratis 😉

Reply
Nicolai Klingenberg 21. april 2011 - 19:41

Og så skal det da lige nævnes at uden annoncer ville der ikke være gratismagasiner… Og en del færre betalingmagasiner.

Reply
Martin 22. april 2011 - 20:43

Jeg har bladret det lidt igennem på online versionen, hvor jeg ikke umiddelbart havde et dårligt indtryk af selve bladet.

Dog irriterer det mig grænseløst den måde de har lavet det på mht. zoom ind/ud, bladre til næste side og at man ikke kan skimme overskrifterne når man er “zoomet ud” fra siden. Det gjorde faktisk at jeg ikke læste mere end 2 artikler deri. En bedre løsning ville være at gøre som fx Magasin (http://katalog.magasin.dk/Magasin/MagasinbyMagasinformand/) hvor det er nemt at se overskrifterne, så man kan se om man vil læse noget eller ej…

Reply
Jesper Skov 23. april 2011 - 07:53

Er jeg den eneste der også nyder reklamerne? Så længe de er smukke, inspirerende og samtidig indeholder spændende nyheder… Mener ikke de trækker ned i et magasin som LA, så længe standarden holdes hvor den er nu.

Reply
Nicolai Klingenberg 26. april 2011 - 10:06

@Jesper: Nej – jeg er i samme båd. 🙂

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk