Omend Valentines Day kan synes noget kommerciel og pladderromantisk, så skal den fejres. Ej med bamser, balloner eller chokolade, men med en konkurrence, hvor kærlighed er omdrejningspunktet, og hvor tre læsere kan vinde en flaske Veuve Clicquot Rosé.
Man har valgt at gå all in på indpakningen, og jeg hørte faktisk engang, at “packaging is everything”, når man taler marketingstrategi. Indholdet synes jeg dog også er væsentligt, og der er rosé champagne i den grad godtaget.
Veuve Clicquot har skævet til Japan, hvor shakkei fænomenet stammer fra. Er det romantisk? Ikke sådan rigtig. Det handler nemlig om havearkitektur og om at integrere haves omkringliggende elementer i haven. Og så har man taget lidt champagne-relaterede elementer såsom druerne og brugt disse som symboler på emballagen. Og ja – det er flot emballage. Æsken er oven i købet foret med aluminium, så boblerne holdes kølige i to timer. Det kræver lige, du smider hele molevitten i køle- eller vinskabet inden så klart.
Nå. Vi skal til det. Og konkurrence betingelserne er simple: Du skal sende et, to eller tre fotos af noget, der har relation til kærlighed. Det kan være et foto af en ring, et smykke, en kærestebrev, en gave, et hold i hånd foto eller et “skud” fra det sted, hvor I mødtes, blev gift, tog på date eller noget helt andet. Bare der er en relation til den nok så vigtige kærlighed.
Konkurrencen løber til og med mandag den 11. februar. Så kan de heldige vindere nemlig nå at modtage flasken til – ta-daa – Valentines Day.
Send op til tre fotos med relation til kærligheden på nk@my-pleasure.dk – så kårer Veuve Clicquot vinderen fluks efter den 11. februar. Held og lykke!
1 comment
hvem endte med at vinde ? 🙂