Omend det her er et sponsoreret indlæg, så skal du pudse agentbrillen, stille uret, lade dine elektroniske apparater op og binde din bowtie, for indlægget er dedikeret til dig. Og der er en tur til Las Vegas på højkant. Plus det løse.
Syv film, sytten år og en flot portion kølige øl. Således kan det fortælles ganske kort. Heineken og Bond universet er en stærk alliance, og det er der sågar kommet en reklamefilm ud af, hvor Daniel Craig medvirker. Han gør det i øvrigt godt – også i reklamefilmen. Den kommer længere nede i øvrigt.
Festlighederne stopper dog langt fra her. Der er udviklet en flot mængde Heineken “Spectre” øl-dåser, som kan scannes med din mobile telefon, hvorefter særligt materiale med Craig vil dukke op på skærmen. Vi snupper lige en førnævnte reklamefilm, som sjovt nok også byder på en letpåklædt kvinde. På vandski.
Nu begynder det at handle om dig. Det er nemlig sådan, at Heineken har involveret sig med det svært tech-tunge firma, Urthecast, som er i stand til at snuppe et selfie fra rummet. De har nemlig fået mokket et kamera på en satellit, som hænger 600 kilometer over jordens overflade. Og du kan komme med på det foto – som bliver taget i Las Vegas. Der er med andre ord en rejse på højkant…
Så længe du har dansk pas og er minimum 25 år, så kan du deltage.
Sådan deltager du:
Det er faktisk tosset nemt – og du gerne må være kreativ. Du skal blot uploade et foto af de ting, du vil tage med på turen. Lidt i stil med herunder.
Du uploader hos Heineken Facebook her, og du skal bruge følgende tre hashtags (du copy+paster bare), før billedet er gyldigt: #SPYFIE #DK #mypleasure
Held og lykke!
Skirvelsen er lavet i samarbejde med Royal Unibrew A/S.