Home Kort - men godt Hush Hush, virak og ramasjang på The Harbour – nu på lørdag

Hush Hush, virak og ramasjang på The Harbour – nu på lørdag

written by Nicolai Klingenberg 27. januar 2011
Pin It

På lørdag går det løs på Copenhagen Island Hotel, hvor eventmaestro Christoffer Glud Grønlund har stablet endnu et arrangement på benene.

Durk ud til vandet - billedet er lånt fra Copenhagen Island Hotels www.

Der er bobler til alle – ganske gratis – fra klokken 22 til 22.30, når entreen er betalt. Den (altså entreen) koster 100 kroner – men så er Veuve Clicquot’en også sikret. I hvert fald et glas.

Hush Hush byder op til dans, kunst og musik for niende gang, og denne gang er Mikkel Hess fra Hess is More at finde på selve aftenen. Han har normalt sin gang i New York, men på lørdag er han at finde i hotellets restaurant, The Harbour, hvor jeg krydser fingre for, at han vil smide denne sag på spillen:

Derudover vil kludemand og kunstner Klaus Samsøe udstille to mosaikker, der er lavet af champagnepropper, mens den faste – og venlige – fotograf Mads Damgaard vil knipse løs, så gæster og godtfolk kan foreviges på det faste indslag: Fotovæggen. Fotomand nummer to hedder i øvrigt Michael Damm, og han vil knipse stemningsfotos. Så er det på plads.

Forvent med garanti flere folk. Billedet er lånt fra stedets www.

Copenhagen Island Hotel og restaurant The Harbour har Kim Utzon i øvrigt slået stregerne til. Jeg har endnu ikke været der, så jeg satser på en god oplevelse.

Det er her, det kommer til at ske - i en anden lyssætning. The Harbour på Copenhagen Island Hotel - billedet er lånt fra deres www.

Jeg stak Mr. Hush Hush fire kvikke, som måske kan gøre dig endnu klogere på konceptet. Here goes:

Manden bag Hush Hush - Christoffer Glud Grønlund. Foreviget af fotograf Mads Damgaard.

Hvad får man med Hush Hush, som man ikke får andre steder?
Hush Hush er en oplevelse – en eventform, som hver gang udvikler sig i en ny retning. Det handler om gode minder og at kunne nyde i eksklusive omgivelser med højt til loftet.

Men hvad med den famøse idé bag konceptet?
Hush Hush blev valgt efter konceptet, som oprindeligt var udviklet til en fast klub i København. Mit ønske for Hush Hush var og er, at man kan nyde og opleve uden kæmpestore armbevægelser. Nærværet og intimiteten er nogle af de største og vigtigste virkemidler til en Hush Hush event, og derfor vil konceptet aldrig have flere end 200 gæster pr. event. Faktisk er Hush Hush Copenhagen, efter 8 events over 2 år, stadig en niche i København; en event som ikke er kendt for alle. Og det synes jeg egentlig er ret fantastisk.

I hvilken retning skal Hush Hush udvikle sig?
Hush Hush Copenhagen udviklede sig allerede i efteråret 2009, da jeg eksekverede en event i Seoul i Sydkorea. Oplevelsen var fantastisk og et udtryk for, at konceptet kunne adopteres i andre lande med succes. Hush Hush nød endda stor omtale i et af de største magasiner i Seoul, Eloquence. Da jeg til august rejser til San Diego for at studere, vil konceptet igen blive taget med mig, mens jeg pt. er i dialog med locations i London for at bringe Hush Hush Copenhagen dertil også.

Hush Hush Copenhagen udvider yderligere i år med søsteren Hush Hush Records – et pladeselskab som vil koncentrere sig om downtempo elektronisk musik. Første compilation CD er sat til at udkomme i marts 2011. CD’en vil indholde numre som under EXPO’en i Shanghai blev spillet i Nordic Lighthouse – et designhus med udelukkende nordisk design. Det tredje trin i opbygningen af Hush Hush Copenhagen vil først blive realiseret i 2013, hvor Hush Hush PR & Marketing Management efter planen vil blive add’et til ‘familien’.

Hvordan ser drømme setup’et ud?
Drømme setup’et udvikler sig hele tiden. I grunden ville der være noget helt fantastisk ved, at Hush Hush en dag bliver så stærkt et brand, at gæsterne kommer uden netop at kende til selve setup’et. Det ville give mig som vært en unik mulighed for at kæle for detaljerne og overraske hver gang. Det ville jeg intet mindre end elske.

Mere info? Så gerne – klik på linket her

Dato: 29. januar 2011
Tid: 22-02
Adresse: Kalvebod Brygge 53, København V
Pris: 100 Kr.

Pin It

You may also like