Det er muligt at indholdet i en Carlsberg pilsner er det samme som i en vanlig flaske, men til april, slår Carlsberg et slag for et kreativt projekt, hvor en række danske, kreative sjæle får frit spil til at kreere deres egen etiket. Første bud kommer fra Han Kjøbenhavn, som Tim Faith Hancock og Jannik Wikkelsø Davidsen står bag.

En kreativ sjæl fra Han Kjøbenhavn…
Carlsberg kommer til at lancere har seks kreative pilsnere, og hele tiltaget er pakket ind i navnet Stand Out. Er du kreativ, kan du selvsagt også selv eksperimentere med løjerne, og det bedste bud udløser en tur til New York for to. Og hjem igen. Dommerpanelet skal findes hos Carlsberg og Euroman.

Tim Hancock og Jannik Wikkelsø Davidsen
Den aktuelle duo fra Han Kjøbenhavn skaber design og mode. Til mænd. Inspirationen skal blandt andet hentes i vores lands stolte designhistorie og arkitektur. Disse begreber har vakt opmærksomhed i udlandet gennem årtier, og det samme gør sig gældende med Han Kjøbenhavnm, som har åbnet biks i New York. Og snarligt i Tokyo. Men hør selv, hvad gutterne har at sige herunder.
Som du måske kunne høre, er manden på etiketten en genganger i biksens egne film. Manden hedder Joannis og er fra Nørrebro, og det håndtegnede portræt bliver altså det første, der rammer køleskabe hos kiosker og andre distributionskanaler til april. Men kun for en kort stund, forlyder det.

Close up af etiket og mand
Har du ventet på at se flasken, så får du den her:

Navnet er Carlsberg Stand Out – og således kommer den første flaske til at tage sig ud.
Læs mere på Carlsberg-sitet her