Så blev det tid til et halv-revolutionerende tiltag. Det forholder sig nemlig sådan, at min gode ven Zeth har formået at skabe et tiltag, der giver forretninger – online såvel som offline – mulighed for at booste deres salg via de sociale medier. Tiltaget hedder Woomio, og det prøver vi i dag af i selskab med Et al Design. Forvent penge lige i lommen, hvis du inspirerer dine venner eller lignende til et køb af et par sko fra Et al Design.
Sådan gør du:
Du køber et par sko eller støvler hos Et al Design her
Når du modtager dine sko eller støvler, medfølger der en kode, som du bruger via Woomio – det står alt sammen i et herligt brev, der kommer med din vare. Og det tager i hvert fald omkring 15 sekunder at komme i sving…
Når du har skudt et foto af dit køb og deler det, vil du få 15 % for hvert køb dit foto genererer. Det er drønsmart. Og gennemskueligt. Hvis du alligevel har hang til at poste fotos af dine køb, så kan fremover glæde dig over, at Woomio giver dig cash i lommen, hvis du genererer køb. Det gør du sikkert, for jeg antager, du har en alle tiders smag.
Der er flere sko at komme efter hos Et al Design her – og så er jeg i øvrigt stolt at at have kendt gutterne bag biksen i et par år. De har gjort det godt, og jeg har spadseret talrige kilometer i deres kreationer. I øvrigt uden at få vabler eller lignende, men det er helt anden saga.
Er du forretningsdrivende på nettet, i virkeligheden eller begge dele? Og kunne du tænke dig at prøve Woomio, så skriv til Zeth Edwardsen på zeth@woomio.dk