Der har været smæk på kalenderen, telefonen, aftalerne og oplevelserne. Ugen er forbi, og en ny er på vej. I dag skal det handle om lidt fjernsynsrelateret indhold, dæk, tatar, en vinteropbevaring, et farvel til en bil – og et par fotos fra urbogsreceptionen i København, men også et link til Århus arrangementet og hele klippet fra Go’ Morgen Danmark.
I forbindelse med Musses fødselsdag blev der indtaget østers og spist en let elleve retters middag, som du får at se på andet tidspunkt. Men vi boede også på hotel. Sågar i suite.
Det blev tid til årets sidste tur – man skal jo passe godt på de gamle.
Fascinationen for lækre biler vokser sådan set hver eneste gang, jeg spotter en…
Vi mindes den tid, hvor vi selv fløj fra reden – det er ved at være et årti plus et par år siden.
Vi overholdt hastigheden og takkede for gode, sikre kilometer med JUKE. En ny vogn venter om hjørnet.
Jeg havde ikke ventet at se mig i både landsdækkende medier og på plakater, men når det nu skal være, så… Fotoet på væggen er i øvrigt skudt af Martin Kaufmann
Vi blev budt på råt og rørt kød. Med fritter. På MASH-afdelingen på Skovriderkroen. Den er anbefalelsesværdig.
Jeg var backstage med “gutterne”.
Og Oles nye autobil kan nu også få nye dæk!
Medier og natur hænger på sin vis sammen…
Og apropos medier…
Jeg spottede en to-i-ener.
Det gik løs hos Axel med både Cognac, gode gutter, bøger og ekvipering.
Vi hyggede os Axel i forbindelsen med bogudgivelsen – ses vi Århus på torsdag? Du finder info om arrangementet, men også videoen fra Go’ Morgen Danmark lige her.
5 comments
Det nye vogntøj skulle vel aldrig være en RCZ vel 😉
Altså… Lad os lige vende tilbage til den sag på tirsdag. 😉 Cliffhanger….
Jeg noterer mig, at din Juke kører med relativt lave omdrejninger ved 110 km/t af en 1,6 benziner(…?) at være. Det er måske tomatgearet der gør forskellen. Men spørgsmålet er i alle tilfælde, hvor meget overskud motoren så har?
Det er godt noteret, Jørgensen. 😉 Men ja – forholdsvis lave omdrejninger, og der er ikke voldsomt meget overskud at komme efter. Til gengæld er der en mærkbar forskel, hvis man vælger “køreprogrammet” sport – her får den lidt mere kraftoverskud.
Jeg npt