Om end jeg ikke er den mest aktive under modeugen, er det et par sager, jeg ser frem til. Blandt andet den italienske delegation på CIFF”¦
Det er Marche regionen, som ligger lidt vest for Toscana og syd for Umbrien, der indtager den danske modeuge med deres stolte traditioner ud i strikvarer, kvalitetssko, kluns og accessories. Og 21 virksomheder har meldt deres ankomst.
Brand-dropping? Så gerne – Prada og Tod’s har begge ophavsreferencer til Marche-regionen. For vores vedkommende – altså danskens – vil det betyde, at Moschino tropper op med deres seneste kollektion af fodtøj til mænd, der går under det kryptiske navn W6YZ
Forvent et par gode ”jeg-var-der-shots” fra mit møde med den italienske ”Made in Italy” delegation.
Tak for opmærksomheden
4 comments
Ved at godt Italiens store modemænd, altid har været meget “Less is more”.
Men dette mærke ser godt nok kedeligt ud :O
Så meget hellere de danske mærker 😀
Jeg vender frygteligt tilbage med noget absolut mere lækkert – når “man” ser det med mine briller i hvert fald. 🙂
God aften Mads!
@Mads nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men ud fra deres reklame billede, vil jeg tro de går efter det “modne” publikum 35+, hvilket kan være skyld i, at du synes det er kedeligt, men der er nok mange i 40-50 år alderen der vil synes det ser smart og ungt ud.
Steffen: Ja måske er det alderen der “ikke trykke” hos mig :D.
Men hvis jeg var 40-50 år, ville jeg stadig mene at de danske mærker, var meget mere interessante 😀
Men heldigvis er vi menneske forskellige 🙂