Sidder du der og ærgrer dig lidt over det triste efterårsvejr? Forståeligt. Men der er råd for den slags. Du kan jo for eksempel blive den heldige vinder af en tur til Las Vegas. Jaså? Nemlig. Er det svært at vinde? Næh. Du skal sådan set bare bruge dit fotografiapparat eller dit mobilkamera og tre hashtags. Så er du med. Og lad det lige være sagt med det samme – kvinder kan også deltage. Ingen Bond-film uden… Ja… Kvinder.

“Kan man vinde en rejse til Las Vegas…?” Ja. Også selvom du er i Venedig. Eller Danmark. Fotoet her stammer fra Heinekens reklamefilm med Daniel Craig
Det går ikke stille for sig, når de store brands involverer sig med store filmproduktioner. Det gælder for eksempel Heineken og James Bond “Spectre”-filmen. Hvad den slags koster, skal jeg ikke kunne sige, men nu er det jo heller ikke dig eller mig, der skal hoste op – til gengæld kan det være, du skal få pakket dine sager, såfremt du vinder turen til Las Vegas.

Uha, det gnidret – det skyldes, at fotoet stammer fra et indlæg, jeg lavede i 2009. Kald det nostalgi (med lav opløsning).
Sådan gør du…
Og netop de ting, du måtte medbringe, er din adgangsbillet til konkurrencen. Snup et foto af det gear, du måtte tage med på rejsen, og upload det på Heinekens “tråd” her sammen med følgende tre hashtags #SPYFIE #DK #mypleasure

Et par herlige bud på sager til en tur – back-up batteri, klokkeværk, pas, kamera, kortholder, bowtie, manchetknapper, lommekniv og seks kølige Heinenken…
Det er muligt, du har set, hvordan andre – eller jeg – har gjort det, men du skal altså gøre det selv. Inspiration? Tænk i ur, briller, pas, valuta, sko, gear & grej og “surprises”… Du uploader som sagt hos Heineken Facebook her, og du skal bruge følgende tre hashtags (du copy+paster bare), før billedet er gyldigt: #SPYFIE #DK #mypleasure
God vind!
Jeg har lavet konkurrencen i samarbejde med Royal Unibrew A/S.