Home Ure Stenstrup & Friends – en sommer med ure, biler, fest og rosé

Stenstrup & Friends – en sommer med ure, biler, fest og rosé

written by Nicolai Klingenberg 16. maj 2018
Pin It

Stenstrup & Friends – sommerens fester er i hus

Kan du lide rare folk, en god fest, herlig champagne, drønflotte biler, lækre ure og smukke smykker? Alle tiders. Så skal du med til en eller fire fester. De friske folk fra Stenstrup på Strøget gjorde sig nemlig bemærkede, da de sidste år holdt et flot event, hvor de vendte branchen på hovedet. Eventet var en succes, så I år gør de det fire gange under navnet Stenstrup & Friends – og nu med endnu flere partnere. Og du er inviteret…

stenstrup and friends

Et flot line-up…

Lasse og Peter – I købte Stenstrup på Strøget for lidt over et år siden. I er unge – branchen er gammel, og nogle vil endda mene støvet. Derfor går I også andre veje – hvad har I gjort frem til nu?
– Vi lavede mange tiltag sidste år – bland andet en tennis turnering (Stenstrup Open) og så havde vi en Stenstrup fest på en klub i københavn, og vi kan se, at vi har vendt vores omsætning til mere lokale kunder, end den har været før. Men ja – vi synes stadigbranchen er meget støvet på mange punkter. Derfor slår vi et slag for at forny branchen og gør nogle anderledes tiltag. Det er i hvert fald det vi ønsker at gøre med vores fire kommende events…

Det var lidt en satsning – hvad tror I, der gjorde, at succesen blev så stor?
– For det første skal man finde nogen, man samarbejder godt sammen med og fungerer godt i hverdagen med – det er det vigtigste for succes. Jeg er sikker på, at baggrunden for den succes var, at vi valgte at lave noget, som igen ikke var set før i København, samt at vi valgte at brede os ud til det yngre publikum i København. Med en sjov og anderledes video kom vi  ud til rigtig mange og ramte 40.000 visninger på Facebook på under en uge. Det er en måde at markedføre sig på, som man aldrig har set i vores branche før, og derved også gav en meget stor effekt.   

Vi snupper lige årets film…

Rygterne lyder, at året i år bliver det endnu vildere…?
– Ja, man kan rolig sige, at det bliver ligeså vildt i år, som det var sidste år. I år og lige straks har vi valgt at lave et samarbejde med The Private Room, hvor vi afholder fire events over to måneder under titlen Stenstrup & Friends. Disse events forgår inde på klubben, hvor der vil være fremvisning af de forskellige brands, vi har valgt at fokusere på. Tiltaget skiller sig igen ud i forhold til den ”normale” måde at holde events på i vores branche – vi mener det til dels kan blive lidt for støvet på traditionel vis, så derfor rykker vi ind på en natklub sammen med vores udstillinger af ure…

stenstrup and friends

Det kan godt blive lidt tåget…

All right – I har også allieret jer med nogle bilfirmaer?
– Ja det er korrekt, det er jo sådan, at de brands, vi arbejder sammen med, også er samarbejdspartnere med forskellige bilfirmaer, som Zenith & Range Rover, TAG Heuer & Aston Martin, Chopard & Porsche samt Parmigiani & Bugatti.

Og nogle eksterne folk…?
– Netop. Der er tale om Stephen Shine og Martin Bundgaard, som præsenterer sig selv herunder…

Jeg hedder Stephen Shine og står for alle events og arrangementer på Lusso samt vores torsdagskoncept Private Room. Jeg samarbejder med nogle af de mest kompetente og skarpeste event- og netværksfolk. Helt kort om mig, så har jeg holdt fester i ind- og udland de sidste 15+ år på en masse forskellige venues, natklubber, restauranter og hoteller.

Steenstrup & Friends

Det er her, det sker…

Jeg har tidligere, med stor succes, afholdt arrangementer med Stenstrup drengene. For os er det en simpel case;

Det handler om at lave en unik aften, invitere det helt rigtige publikum og sørge for det hele spiller ned til mindste detalje. Det lyder meget simpelt, og det er det egentlig også. Når man blander alkohol, musik, piger og dyre ure/biler, så giver folk lige lidt mere slip, end hvis de står nede i selve butikken en tirsdag eftermiddag – og det handler jo om netop at kunne give slip, og få et lille afbræk fra hverdagen – komme ud og have det sjovt!

Detaljerne er dog vigtige, og det er her vi går i dybden og laver en decideret markedsføringsplan. Lige nu er vi i en tid, hvor der sker ualmindeligt meget på klubscenen i København. Det medvirker, at man lige skal gøre sig lidt ekstra umage, hvilket også samtidigt resulterer i at det produkt, man laver, lige bliver en tand skarpere. Det er især vigtigt, man lægger liv, sjæl og hjerte i de arrangementer man holder, så det bliver en autentisk og god oplevelse for de gæster som vælger at bruge tid og penge på at komme.

Jeg har altid sørget for at mixe de helt rigtige mennesker sammen og sørger for, at folk bliver introduceret ordentligt overfor nogle nye mennesker – det synes jeg sker bedst over en middag, så derfor har vi inviteret en række af de aller vigtigste til fire middage, til de fire fester som vi holder sammen.

Mit navn er Martin Bundgaard. Jeg er founder og ejer af I AM. Vi er gået ind i det her projekt grund af vores gode samarbejde med Lusso, Shine og Stenstrup.

Jeg synes, det er et meget spændende projekt, fordi vi elsker utraditionel markedsføring, som man må sige det her går ind over.

Skål – nu med og i I AM

Vi tror selv meget på konceptet med at lave fysiske events for at reklamere for eksklusive varer. Det, at folk får et fantastisk minde med hjem fra en god aften, tror jeg gør, at de får et helt andet indtryk af, hvad en normal reklame ville gøre.

Disse fester er både frigivelsen og lanceringen af vores nye luminous flasker – både på champagnen og især roséen. Kombinationen af dyre ure, hurtige biler og den rette mængde alkohol, tror jeg, er den perfekte sammensætning!

Steenstrup & Friends

Årets kvartet!

Hvilken af de fire Stenstrup & Friends aftener ser I personligt mest frem til?
– Vi glæder os til alle sammen, det er nogle fantastiske brands med hver deres historie og meget forskellige designs. Men hvis jeg skal vælge på én, så bliver det nok Chopard eventet den 21. juni. Chopard er en af verdens største smykkebrands, og firmaet hoster blandt andet Filmfestivalen i Cannes. Vores Chopard-fest og er også den fest, der skiller sig mest ud, da vi vil udstille ligeså mange smykker som ure udstillet. Man kan med andre ord godt sige, at det er den fest, der har størst relation til begge køn.

stenstrup and friends

Til kvinderne…

I bund og grund handler det jo også om ure. Faktisk primært. Hvad kan man se frem til at opleve fra Zenith, TAG Heuer, Chopard og Parmigiani?
– Ja, det gør det bestemt, og man kan forvente at se masser af nyheder fra mærkerne – for eksempel de nye Zenith Defy som er komet uden chronograph, og som der har været stor efterspørgelse på. TAG Heuer kommer med det nye Connected, som vi bliver eneforhandler af på Sjælland. Chopard kommer med mange nye smykker, samt nogle high-end ure fra deres ur-kollektion.

Voila!

 

Og så kan vi jo røbe, at Parmigiani kommer med deres Bugatti ur, som er i den tunge ende af skalaen.


Det lyder jo alt sammen mægtigt. Hvordan kommer man med til arrangementerne?

– Tilmelding kan ske på Stenstrupandfriends.com , hvor man også kan deltage i en konkurrence med en masse fede præmier – bland andet et gavekort på 10.000 kroner til et af de fire udvalgte brands, som man kan få i vores forretning på Strøget.

Flere ure på sitet her

Facebook & My-Pleasure.dk her

Pin It

You may also like