Nogen får husstandsomdelt deres reklamesager, mens andre vælger at gøre det lidt mere højtideligt. Blandt tilhængerne af sidstnævnte finder man blandt andet Select Travel. Faktisk har de netop skiftet navn til Select Collection, men det skal ikke skille os ad.
Der er tale om ”upscale” rejser, hvor det koster lidt mere – og hvor det hele spiller. Jeg har ikke rejst med dem, men det forlyder sig, at alt kan lade sig gøre – selv efter afgang. Og det behøver ikke koste skjorten. Faktisk er der prisgaranti på hotelpriserne.
Nå, men det skal ikke gå stille for sig, når et katalog på over et kilo ser dagens lys, hvorfor en treretters middag i Palmehaven på D’Angleterre udgjorde rammerne. Tilsæt dernæst lidt ballet, en tale fra ejerkvinden og intet mindre end en frembringelse af katalogerne på sølvfade med stjernekastere.
Lige den del med stjernekasterne forstod jeg på ingen måde – det blev nærmest lidt for meget. Men til gengæld holder det hele vejen, at firmaet for eksempel har rejst om på den anden side af kloden for at skyde billeder til kataloget – resultatet minder om et rigtigt livsstilsmagasin. Well done.
Tre retter og et par kopper kaffe senere, afsluttede selskabet med en sag i baren. Næsten da. Jeg og to andre, måtte lige se på en mindre beværtning i nærheden, men sådan kan det gå. Heldigvis.
Læs mere om Select her.
3 comments
Jeg kan kun sige – smukt !
Ja! Flot præsentation – både der og her !
…halløjsa…lsa,der mangler kun paraplyer i aperi´riffen!